Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

РОЗДІЛ 3

ПОВЕРХНЕВА ФОТОМЕТРІЯ ГАЛАКТИК

3.4.Стандартні пакети програм

У 1980-ті роки в багатьох великих обсерваторіях почали створювати багатоцільові пакети програм для опрацювання та аналізу астрономічних даних. Наведемо деякі з них.

MIDAS (Munich Image Data Analysis System, Європейська південна обсерваторія (ESO), Німеччина). Вдосконалення цієї системи продовжується і нині, чергову версію можна отримати з сайта ESO http://www.eso.org/esomidas. Вона містить набір окремих пакетів, які дають змогу розв’язати багато задач фотометрії точкових та протяжних джерел.

INVENTORY - виділення на зображеннях та класифікація об’єктів різного типу.

PEPSYS — планування фотометричних спостережень та їхнє повне опрацювання.

SURPHOT — набір програм, корисних для поверхневої фотометрії, зокрема для визначення фону, пошук позиційного кута та нахилу галактики, аналіз форми ізофот галактики тощо.

IMPES — програми відновлення зображення та інші пакети програм.

IRAF (Image Reduction and Analysis Facility, Національна оптична астрономічна обсерваторія, США, http://iraf.noao.edu) розвивається з 1981 року, наразі має декілька десятків пакетів програм. Надбудовою над IRAF є комплекс програм STSDAS, створений в Науковому інституті Космічного телескопа Габбла. Цей комплекс містить низку спеціалізованих програм поверхневої фотометрії галактик (http://ra.stsci.edu).

IDL (The Interactive Data Language). На відміну від MIDAS та IRAF, до яких доступ вільний, цей пакет є комерційним. Він призначений для опрацювання та візуалізації наукових даних (www.rsinc.com/idl), використовується у фізиці, астрономії, технічних дисциплінах. Зокрема, може застосовуватися для поверхневої фотометрії галактик. У 1996 році у рамках програми «Астрономічні дані» (НАСА) було започатковано бібліотеку астрономічних додатків, записаних на мові IDL (http://idlastro.gsfs. nasa.gov). Ця бібліотека відкрита для вільного користування. Вона містить декілька сотень процедур, багато з яких призначені для поверхневої фотометрії галактик.

загрузка...

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.