Біологія. Комплексний довідник - підготовка до ЗНО та ДПА

ЕВОЛЮЦІЯ ОРГАНІЧНОГО СВІТУ

 

Виникнення і розвиток життя на Землі

 

Тестові завдання

 

Виберіть правильну відповідь.

 

1. Ускладнення організації, яке приводить до формування типів і класів — це:

А) ароморфоз;

В) біологічний регрес;

Б) ідіоадаптація;

Г) загальна дегенерація.

 

2. Пара аналогічних утворів:

A) крило птаха — грудний плавець кита;

Б) жало бджоли — яйцеклад їздців;

B) пір’я птахів — волосся ссавців;

Г) зябра риби — зябра рака.

 

3. Рудиментарна проява людини:

A) наявність хвоста;

Б) багатососковість;

B) надмірна волохатість тіла;

Г) червоподібний відросток сліпої кишки.

 

4. Гомологічні органи — це:

A) органи, що втратили своє значення;

Б) проява у фенотипі окремих особин виду рис предків;

B) органи, що мають різне походження і будову, але подібні за функціями;

Г) органи, що мають спільне походження та будову, відрізняються функціями.

 

5. Приклад атавізму людини:

A) багатососковість;

Б) два кола кровообігу;

B) залишок третьої повіки;

Г) червоподібний відросток сліпої кишки.

 

6. Приклад ідіоадаптації:

A) виникнення крил у комах;

Б) виникнення хребта у хребетних;

B) різна форма дзьоба птахів;

Г) виникнення квітки у покритонасінних.

 

7. Установіть відповідність між напрямками еволюції і прикладами, що їх ілюструють.

A) ароморфоз;

Б) ідіоадаптація;

B) загальна дегенерація.

1. різна форма дзьоба птахів;

2. відсутність травної системи у паразитичних червив;

3. виникнення квітки у покритонасінних;

4. багатососковість у людини.

 

8. Установіть відповідність між класами тварин та періодами їх виникнення.

A) риби;

Б) земноводні;

B) плазуни;

Г) птахи.

1. девонський;

2. крейдяний;

3. тріасовий;

4. силурійський;

5. кам’яновугільний.

 

9. Визначте послідовність основних подій розвитку життя на Землі:

A) вихід рослин на суходіл;

Б) виникнення еукаріотів;

B) виникнення багатоклітинних тварин;

Г) поява покритонасінних;

Д) поява людини.

 

10. Визначте послідовність подій у процесі еволюції рослин.

A) виникнення багатоклітинних рослин;

Б) поява процесу фотосинтезу;

B) диференціація тканин, органів рослин;

Г) панування насінних папоротей;

Д) утворення квітки та плодів у квіткових рослин.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.