Економічний аналіз
ЧАСТИНА II.
УПРАВЛІНСЬКИЙ АНАЛІЗ
3. АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ
ВПРАВИ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
Тести для самоконтролю знань
1. Оцінка напруженості плану визначається як відношення:
а) фактичного обсягу продукції до планового завдання;
б) фактичного обсягу продукції до планової середньої потужності;
в) планового обсягу виробництва до планової середньої потужності.
2. Виконання плану за асортиментом продукції визначається за способом:
а) порівняння;
б) коефіцієнта варіації;
в) заліку.
3. Між обсягом виготовленої продукції і виручкою від реалізації можуть бути такі співвідношення:
а) обсяг виготовленої продукції більше виручки від реалізації продукції;
б) обсяг виготовленої продукції менше виручки від реалізації продукції;
в) обсяг виготовленої продукції дорівнює виручці від реалізації продукції;
г) всі відповіді вірні.
4. Оновлення асортименту продукції — це:
а) збільшення обсягу продукції;
б) розширення асортименту продукції;
в) виробництво якісно нових, більш досконалих видів продукції.
5. Ритмічний випуск продукції — це:
а) однаковий випуск продукції за рівні проміжки часу;
б) випуск продукції відповідно до встановленого завдання на кожний окремий відрізок часу;
в) поступове нарощування обсягу продукції в окремі проміжки часу.
6. Про підвищення рівня якості продукції свідчать такі дані:
а) значення середньої сортності збільшилось;
б) значення середньої сортності скоротилось;
в) значення середньої ціни залишилось незмінною.
7. Про ефективність маркетингової політики за ритмічної роботи підприємства свідчить:
а) зростання залишків готової продукції на складі;
б) скорочення залишків готової продукції на складі;
в) залишки готової продукції на складі залишилися незмінними.
8. Скорочення пропозиції продукції в умовах зростання попиту на неї супроводжується:
а) зростанням кількості продукції і зниженням ціни на неї;
б) зростанням ціни на продукцію;
в) зростанням кількості продукції і ціни на неї;
г) скороченням ціни і кількості продукції.