Економічний словник-довідник

Маркетингу принципи — основні риси маркетингу як виду людської діяльності, орієнтованої на задоволення потреб через обмін. До них належать: 1) організація виробництва на основі вивчення потреб споживачів лише тих товарів та послуг, які можна продати, замість того, щоб намагатися продати товари, які підприємство може виробити; 2) реалізація товарів і послуг на чітко визначених ринках у запланованих заздалегідь обсягах у визначені терміни; 3) забезпечення тривалої результативності виробничо-комерційної діяльності підприємства на основі постійного оновлення товару, пошуку нових ринків і т. ін.; 4) єдність стратегії і тактики поведінки виробника з метою активної адаптації до мінливих уподобань покупців при одночасному впливі на їх потреби.




Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити