Економічний словник-довідник

Прогнозування товарного ринку — перспективна оцінка розвитку ринкової кон'юнктури, можливої зміни ринкових умов з метою їх врахування у діяльності підприємств. На розвиток ринкової кон'юнктури можуть впливати загальна економічна ситуація в країні, структурні зміни в народному господарстві, науково-технічний прогрес, мода, ціни та інші фактори. Короткострокові прогнози розробляються до 1,5 року, середньострокові — на 5 років, довгострокові — на 10—15 років. П. т. р. базується на всебічному аналізі інформації про попередній стан ринкової ситуації, на системі взаємопов'язаних прогнозів про можливі зміни кон'юнктури ринку, співвідношення попиту і пропозиції, стану міжнародної торгівлі та ін.



Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити