Паблик рилейшнз

СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ

МАРКЕТИНГ І ПР

"ПР можуть застосовуватися до будь-якої частини маркетингового набору, коли реклама є тільки частиною. Маркетинговий набір складається з кожного елемента стратегії маркетингу. Назвемо лише деякі: ім'я, упаковка, дослідження, визначення ціни, продаж, дистрибуція й післяпродажне обслуговування" (Jefkins, 1992: 11).

"Зіставлення двох визначень, за наявності ряду загальних характеристик, робить зрозумілим те, що галузь практики ПР набагато ширша, ніж маркетингу" (Black, 1993: 40).

"Ефективні ПР сприяють зусиллям маркетингу, створюючи гостинне соціальне й політичне оточення" (Cutlip S. М. а. о., 1994: 8).




Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити