Паблик рилейшнз

СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ

ПАБЛІСИТІ

«Вона включає надання інформації, яка є фактичною, цікавою й новинною, в мас-медіа, не контрольованих вами, такими, як радіо, телебачення, журнали, газети й торговельні журнали».

«Пабліситі не є рекламою, оскільки ви не платите за час чи місце. Ви маєте заслужити висвітлення цікавими й сучасними матеріалами. Пабліситі також і не паблік рилейшнз. Паблік рилейшнз є значно ширшою метою, що включає пабліситі, а також і промоушн, суспільні відносини, рекламу й створення громадської думки» (Yale, 1991: 2).

«Безплатне» пабліситі, безумовно, менш дорога справа, ніж реклама, кампанії з продажу і навіть інформації про продаж. Однак не варто обманюватися. Єдине, за що вам не треба платити, — це місце на сторінках ЗМІ і час в ефірі» (Доті, 1996: 26).





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити