Паблик рилейшнз

СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ

ПОЗИЦІОНУВАННЯ

"Позиціонування в ПР (від англійського position становище, перебування, стан, позиція тощо) це створення й підтримка (відтворення) зрозумілого клієнтам образу, іміджу... професіоналами ПР. Завдання ставиться не в протиставленні: мати не мати імідж, а в парі: мати стихійний чи керований імідж" (Вікентьєв, 1995: 12).

"Усі ефективні комунікативні стратегії містять те, що називається позиціонуванням, а саме чіткий аналіз того, що являє собою ця марка (компанія, особистість, політична партія та ін.) і для кого вона, чому хтось може бути зацікавлений вибрати саме її" (Bruce, 1992: 86—87).



Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити