Паблик рилейшнз

СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ

ПОЗИЦІОНУВАННЯ

«Позиціонування в ПР (від англійського position — становище, перебування, стан, позиція тощо) — це створення й підтримка (відтворення) зрозумілого клієнтам образу, іміджу... професіоналами ПР. Завдання ставиться не в протиставленні: мати — не мати імідж, а в парі: мати стихійний чи керований імідж» (Вікентьєв, 1995: 12).

«Усі ефективні комунікативні стратегії містять те, що називається позиціонуванням, а саме чіткий аналіз того, що являє собою ця марка (компанія, особистість, політична партія та ін.) і для кого вона, чому хтось може бути зацікавлений вибрати саме її» (Bruce, 1992: 86—87).





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити