Паблик рилейшнз

ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ДЛЯ АТОМНИХ СТАНЦІЙ

9.5.             Цільова аудиторія та її характеристики

Особливістю вдалої роботи в галузі ПР є чітка диференціація своєї аудиторії. Адже кожний підтип аудиторії має не тільки свої інтереси та ідеали, а також бажає мати свої власні канали комунікації, на нього діє та чи інша техніка.

Два ключових повідомлення мають формуватися в будь-якій аудиторії:

          нинішня безпека ЧАЕС;

         ЧАЕС як ефективний елемент економіки нової України.

Ці два повідомлення мають знайти своє відображення залежно від обраної форми впливу на кожний вид цільової аудиторії. Приклад з історії може пояснити ці ситуації: грецький ніс, який ми бачимо на античних скульптурах, насправді не був поширеним у давнину, він просто вважався тоді красивішим.



Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити