Паблик рилейшнз

Дж. Браун

Заміна імен

Пропагандист часто намагається впливати на аудиторію, змінюючи благозвучні чи неблагозвучні імена з емоційною коннотацією на нейтральні, які більше підходять для його мети. Наприклад, «червоні» замість «комуністи» чи «росіяни», «профспілкові боси» для керівників профспілок, «боші» для німців, «жиди» для євреїв. З іншого боку, «вільне підприємництво» звучить сьогодні краще, ніж «капіталізм», і той, хто пише рекламу, часто старається вжити довге і виразне слово, щоб приховати порівняно простий склад ліків чи косметики.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити