Паблик рилейшнз

Брендан Брюс

Подушний податок — доступність підрахунку чи справедливості?

Класичним прикладом неправильної асоціації цінностей з проблемою може служити кампанія британського уряду з введення подушного податку. Уряд обрав майданчиком для боротьби переваги підрахунку, які має принести новий податок. Розуміння цього досягти було не так і легко. Кампанія була спрямована на одне поняття — справедливість, коли кожен повинен платити за те, чим він користується.

Ніякий податок не може бути популярним. Неправильне звернення до поняття справедливість створило умови для хвилювань, громадянської непокори, і, врешті-решт, саме через паніку ряду політичних пігмеїв відбулося падіння М. Тетчер (розбіжності в Європі подіяли лише як постріл у Сараєво). Реальною ж причиною відставки було переконання (підтримане опитуванням громадської думки) «задньолавкових» членів парламенту в тому, що: а) рівень подушного податку відіб’ється на їхніх місцях і б) М. Тетчер не тільки ніколи не скасує податок, а й не зменшить його рівень за допомогою субсидій.

Методологія Версліна протягом двох останніх десятиліть є найважливішим досягненням у політичній комунікації. Вона дає іміджмейкерам найбільш вдале керівництво для ефективної презентації політики, допомагаючи точніше зрозуміти, як виборці роблять свій вибір. Партія, яка першою усвідомить важливість роботи Версліна і застосує її до британського політичного процесу, отримає потужну перевагу над опонентами і значно збільшить свої шанси на перемогу.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити