Паблик рилейшнз

СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ

ІМІДЖ

«Ваш імідж — це сприйняття вас іншими людьми. Це найбільша картинка, котру ви надаєте людям. Імідж включає те, як ви виглядаєте, говорите, одягаєтеся й дієте; ваш професіоналізм, ваші стосунки, пози й мову тіла; ваші «прикраси», ваше оточення і навіть тих, з ким ви просто підтримуєте стосунки» (Bird, 1994: 1).

«Імідж основується не на абстрактних поняттях (як вважають журналісти), а на невеликих, проте переконливих фактах про особистості (чи компанії, марки)» (Bruce, 1992: 72).

«Ваш особистий імідж є вашою картинкою. Ви не можете не мати іміджу!» (Sampson, 1994: 13).

«У культурі, що постійно змінюється, у нас немає часу ґрунтовно й глибоко дізнатися про кожну людину, з котрою ми зустрічаємося протягом робочого дня. Створюваний ними візуальний імідж є першим, що ми помічаємо» (Sampson, 1994: 19).

«Ваш телефонний імідж є тимчасовим заступником вашого візуального іміджу» (Sampson, 1994: 23).

«Є кілька видів іміджу : дзеркальний, поточний, бажаний, корпоративний і множинний» (Jefkins, 1992: 14).

«Не бажано, щоб ваш імідж ставав предметом обговорення, щоб публіка вирішувала, які зміни вам слід зробити, замість того, щоб сприймати вас такою, якою ви є. Добрий імідж усуває перешкоди між вами й людьми, котрі займають неоднакове становище в суспільстві, чи людьми різного віку» (Спіллейн, 1996: 144).





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити