Економічний енциклопедичний словник

Диференціація продукту — відмінності в близьких товарах (замінниках), які розрізняють споживачі, й які використовують як метод конкурентної боротьби монополії з метою привласнення максимальних прибутків. Залежно від ступеня розрізнення Д.п. споживачами, суспільно необхідних витрат на виготовлення товарів — замінників (субститутів) встановлюються неоднакові ціни на них, а отже, зростає значущість Д.п. Існують видима реальна (наприклад, марки телевізорів) та невидима незначна (наприклад, різновиди прального порошку) Д.п. Невидиму Д.п. намагаються поглибити компанії — конкуренти за допомогою надмірної реклами з метою підвищення цін та зростання прибутків.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити