Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Економічний енциклопедичний словник

Диференціація продукту — відмінності в близьких товарах (замінниках), які розрізняють споживачі, й які використовують як метод конкурентної боротьби монополії з метою привласнення максимальних прибутків. Залежно від ступеня розрізнення Д.п. споживачами, суспільно необхідних витрат на виготовлення товарів — замінників (субститутів) встановлюються неоднакові ціни на них, а отже, зростає значущість Д.п. Існують видима реальна (наприклад, марки телевізорів) та невидима незначна (наприклад, різновиди прального порошку) Д.п. Невидиму Д.п. намагаються поглибити компанії — конкуренти за допомогою надмірної реклами з метою підвищення цін та зростання прибутків.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.