Економічний енциклопедичний словник

Дослідження товарного ринку — якісний і кількісний аналіз економічних, науково-технічних, політичних, соціальних та інших чинників, які безпосередньо впливають на обсяг і ефективність продажу товару на конкретному ринку, з метою отримання достовірної інформації для прийняття оптимальних рішень щодо розробки програми маркетингу та організації виробничо-комерційної діяльності підприємства — виробника та експортера. Д.т.р. переважно концентрується на аналізі таких питань, як умови взаємної торгівлі з країнами — імпортерами; визначення місткості ринку з урахуванням національного виробництва, кон'юнктура ринку (співвідношення між попитом і пропозицією, рівень цін та їх рух, портфель замовлень, загальна економічна ситуація в країнах — імпортерах, вплив циклічних і нециклічних факторів, основні показники кредитно-фінансової системи, вплив валютних курсів і співвідношення валют та ін.); вивчення поведінки покупців (мотиви купівлі, вимоги до товару і його ціни, способи купівлі, платоспроможність покупців, методи використання товару тощо); вивчення конкурентів, методів конкурентної боротьби, практики роботи конкурентів на ринку, каналів товарорухів, методів реклами тощо; порівняльний аналіз власного товару з товарами — конкурентами; визначення рівня конкурентоспроможності товару на ринку та ін.




Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити