Економічний енциклопедичний словник

Інтернет у підприємницькій діяльності — здатність найновішої інформаційної технології у формі "всесвітньої павутини" сприяти розвитку підприємницької діяльності як у межах національних країн, так і світового господарства. Таке сприяння здійснюється шляхом використання електронної пошти для налагодження обміну інформацією у внутрішніх і зовнішніх зв'язках підприємств, фірм і компаній (в останньому випадку для зв'язку між філіями ТНК у багатьох країнах світу), зокрема для налагодження і реалізації наукових досліджень між такими філіями, а також організації збуту товарів і послуг. Найбільш ефективно електронна пошта використовується при вивченні ринку, зокрема реклами товарів, збуту, відомостей про покупців, а також для реалізації товарів і послуг за допомогою електронних грошей (див. Гроші електронні). Так, на початку XXI ст. через інтернет реалізовано товарів більш ніж на 2 млрд. дол. На основі широкого використання інтернету створюються віртуальні підприємства (див. Підприємство віртуальне). Діяльність інтернету забезпечують комерційні підприємства (постачальники послуг). Цей ринок послуг на початку XXI ст. становив понад 10 млрд. дол. У межах окремих підприємств, фірм і компаній використовуються локальні мережі інтернет — інтранет для обміну інформацією в комп'ютерних системах з метою кооперування окремих підрозділів для проведення НДДКР, внутріфірмового планування, реструктуризації підприємств тощо. Обсяги цього сектора комп'ютерних послуг становили на початку XXI ст. майже 15 млрд. дол. Важливе значення І.у п.д. має при наданні банківських електронних послуг — прийомі і видачі депозитів, виплаті заробітної плати, пенсій, оплаті рахунків та ін. Суттєвою перешкодою застосуванню електронних грошей у банківській сфері є комп'ютерний рекет (див. Комп'ютерна злочинність).





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити