Економічний енциклопедичний словник

Кампанія рекламна — комплекс заходів з рекламування товарів і послуг, що здійснюються за розробленою програмою у певний період. Головними етапами К.р. є: 1) підготовчий (визначення мети, вивчення якості товару, дослідження ринків, розробка ідеї та концепції кампанії, визначення місця і часу її проведення та обсягів необхідних витрат); 2) основний (формування позитивної думки про товари та послуги, порівняння конкурентоспроможності з іншими аналогічними товарами та здійснення продажу з мінімальними витратами коштів на рекламу); 3) завершальний (комплексний аналіз попередніх двох етапів, підведення підсумків і розробка рекомендацій на наступний період).






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.