Економічний енциклопедичний словник

Канали товароруху — шлях товару від виробника до кінцевого споживача та сукупність учасників цього процесу. К.т. поділяють на прямі й непрямі. Прямі К.т. (канали нульового рівня) існують тоді, коли виробник самостійно, без торговельних посередників, реалізує вироблену продукцію. За прямого К.т. торгівля здійснюється через магазини, що є власністю (або орендуються) товаровиробника, розсиланням поштою та рознесенням. Непрямі К.т. передбачають участь незалежних торговельних посередників і є одно- (один посередник), дво- і багаторівневі. Кількість рівнів визначає протяжність К.т. Учасники К.т. можуть обмінюватись інформацією, укладати угоди і створювати маркетингові системи. Від організації К.т. залежить швидкість переміщення товару. За однорівневого непрямого К.т. на ринку споживчих товарів посередником є роздрібний торговець, на ринку промислових товарів — торговий маклер. Із збільшенням кількості посередників зростають роздрібні ціни на товари.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.