Економічний енциклопедичний словник

Концентрація торгівлі — зосередження та об'єднання дедалі більших обсягів продажу товарів і послуг на все більших підприємствах або на обмежених територіях. У першому випадку відбувається укрупнення торговельних підприємств і концентрація у них обсягів товарних ресурсів і запасів, які зростають, що означає товарну К.т. У другому — зосередження значної кількості торгових об'єктів на обмеженій території — територіальна концентрація. Так, у зарубіжних країнах універмаги мають торговельну площу 11 — 20 тис. кв. м і не менше 100 тис. товарних одиниць; супермаркети продтоварів — 8,3 тис. кв. м і 15 тис. т. од., гіпермаркети — 22 тис. кв. м і 50 тис. т. од. К.т. характеризує речовий зміст концентрації торговельного капіталу.



Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити