Економічний енциклопедичний словник

Маркетинг вертикальний — вид маркетингу, який передбачає наявність підприємства (фірми, компанії), а також одного або декількох оптових і роздрібних продавців, які ведуть пошук реалізації певного товару або груп функціонально близьких виробів за різними категоріями споживачів. М.в. відкритий американською компанією з виробництва обчислювальних машин IBM. Випускаючи машини, вона намагалася пристосувати свою продукцію до конкретних споживачів у галузях, де використовувалися такі машини. Тому вже наприкінці 40-х компанія мала фахівців з маркетингу в різних галузях економіки, які брали участь у розробці спеціальних курсів для навчання представників у сфері промисловості, роздрібної торгівлі, банківської справи, освіти, місцевих органів влади, страхування тощо, у використанні ними обчислювальної техніки.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.