Економічний енциклопедичний словник

Маркетинг конверсійний — вид маркетингу, який передбачає розробку маркетологами плану заходів, передусім за допомогою рекламної діяльності, спрямованого на подолання негативного ставлення споживачів (у т.ч. підприємств, фірм, компаній) до певного товару або послуги і перетворення їх на потенційних споживачів. М.к. зумовлений наявністю несприятливих умов для пропозиції товарів і необхідністю формування попиту, який би поглинув основну масу створених товарів. Як засвідчують дослідження західних маркетологів, незадоволення від придбаного товару або наданої послуги відчуває третина покупців.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.