Економічний енциклопедичний словник

Маркетинг-мікс — складова процесу стратегічного планування, яка використовується для реалізації стратегії маркетингу з метою довготривалого привласнення прибутків. Основними елементами М.-м. є: 1) продукція компанії, яка повинна відповідати потребам цільових споживачів; 2) ціна, яку готові заплатити цільові споживачі за задоволення власних потреб; 3) розміщення, яке передбачає своєчасну доставку продукту у необхідній кількості і в чітко визначене місце; 4) просування — отримання інформації цільовими групами споживачів про компанію та її продукти. Основною функцією М.-м. є обґрунтування раціональної комбінації основних елементів стратегії маркетингу, яка найповніше задовольнятиме потреби цільових споживачів і забезпечуватиме привласнення максимальних прибутків.



Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити