Економічний енциклопедичний словник

Маркетинг партнерський — управління процесом створення та розвитку тісної співпраці з споживанами та іншими партнерами підприємства, орієнтований на задоволення індивідуальних потреб, довготривалих переваг, завоювання прихильності споживачів. Для реалізації традиційних цілей маркетингу (привласнення максимального прибутку) необхідно формувати взаємовигідні відносини з усіма зацікавленими учасниками ринкового середовища. Двома різновидами М.п. є залучення нових клієнтів і прагнення зберегти старих. Найбільшою мірою це властиво промисловому маркетингу (див. Маркетинг промисловий). Тісні партнерські відносини між виробником (постачальником) і покупцем налагоджуються шляхом неодноразових придбань товарів у одного постачальника, співпраці між ними завдяки обміну інформацією, пошуків оптимальних способів пропонування клієнтам товарів вищої споживчої цінності, створення альянсів між ними у межах міжфункціональної кооперації. Все це вимагає спільного планування та координації дій партнерів.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити