Економічний енциклопедичний словник

Маркетинг партнерський — управління процесом створення та розвитку тісної співпраці з споживанами та іншими партнерами підприємства, орієнтований на задоволення індивідуальних потреб, довготривалих переваг, завоювання прихильності споживачів. Для реалізації традиційних цілей маркетингу (привласнення максимального прибутку) необхідно формувати взаємовигідні відносини з усіма зацікавленими учасниками ринкового середовища. Двома різновидами М.п. є залучення нових клієнтів і прагнення зберегти старих. Найбільшою мірою це властиво промисловому маркетингу (див. Маркетинг промисловий). Тісні партнерські відносини між виробником (постачальником) і покупцем налагоджуються шляхом неодноразових придбань товарів у одного постачальника, співпраці між ними завдяки обміну інформацією, пошуків оптимальних способів пропонування клієнтам товарів вищої споживчої цінності, створення альянсів між ними у межах міжфункціональної кооперації. Все це вимагає спільного планування та координації дій партнерів.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.