Економічний енциклопедичний словник

Маркетинг промисловий — процес взаємодії підприємств з організаціями-споживачами, які закуповують товари промислового призначення з метою наступного виробництва, використання для власних цілей чи перепродажу іншим споживачам. Організаціями-споживачами є інші промислові підприємства, підприємства гуртової та роздрібної торгівлі, державні установи тощо. На ринку організацій-споживачів менше покупців, менше реалізується угод і висока вартість однієї угоди, ринок географічно сконцентрований, низька цінова еластичність. Внаслідок цього у товарно-ціновій політиці істотну роль відіграють стандартизація, відповідність специфікаціям виробника або покупця; надання широкого спектра післяпродажних послуг, використання лізингу, факторингу. Основними факторами, які впливають на поведінку організації-споживача, є особливості організації, обсяги та сфера їх діяльності, джерело фінансування, зовнішні та ін. фактори.




Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити