Економічний енциклопедичний словник

Маркетингова діяльність вищого навчального закладу — управління процесом ринкової освітньої діяльності, спрямованої на виявлення потреб різних суб'єктів в освітніх послугах, розширення їх видів та поліпшення якості з метою задоволення потреб окремої особи, трудового колективу і суспільства. Основними функціями М.д.в.н.з. є: 1) комплексний аналіз ринку освітянських послуг та потреб споживачів таких послуг, їх платоспроможності тощо; 2) планування та прогнозування освітянських послуг, визначення їх якості та цін на них; 3) забезпечення відповідальності закладів за якість підготовки фахівців. У процесі надання освітянських послуг виникають відносини економічної власності між: 1) державою і конкретним навчальним закладом з приводу виконання цільового замовлення та присвоєння певних ресурсів; 2) окремою особою і навчальним закладом щодо набуття особою знань, практичних навичок за певну плату; 3) навчальним закладом і конкретним підприємством з приводу підготовки за плату відповідних спеціалістів.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.