Економічний енциклопедичний словник

Маркетингова служба підприємства — підрозділ підприємства, який на підставі принципів і методів маркетингу виконує комплекс економічних завдань: від вивчення ринку до розробки обґрунтованих рекомендацій щодо здійснення відповідних НДДКР з метою випуску нових товарів і завоювання для них ринків збуту. Структура М.с.п. залежить від типу підприємства, характеру та обсягів виробництва, техніко-економічних зв'язків з іншими підприємствами (всередині країни та за її межами). Завдання М.с.п. — системне дослідження ринку, розробка та реалізація стратегії, програми й тактики маркетингу, цінової, збутової та інвестиційної політики підприємства, їх втілення у практику; цілеспрямоване формування попиту у споживачів, забезпечення стабільної реалізації товарів і послуг, ринкова орієнтація НДДКР та ін.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити