Економічний енциклопедичний словник

Матриця бостонської консалтингової групи — спосіб визначення пріоритетів формування продуктового портфеля бізнес-одиниці у формі двомірної решітки, по осі координат якої фіксується частка ринку, яку займає продукт, і темпи зростання цього ринку. Основними видами продуктів у портфелі матриці є: 1) "зірки" (швидке зростання і висока частка ринку, що вимагає значних фінансових вкладень, але завдяки високим темпам зростання і відповідної частки ринку формулюються значні фінансові ресурси); 2) "дійні корови" (низькі темпи зростання і висока частка ринку, що означає поєднання високих фінансових доходів і незначних інвестицій); 3) "собаки" (низькі темпи зростання і така ж частка ринку, що означає діяльність компанії з низькою часткою ринку у галузях, які перебувають у стані стагнації і вимагають високих витрат і ризиків); 4) "знаки запитання" (високі темпи зростання і низька частка ринку, що вимагає значних інвестицій у такі продукти або їх продажу зі знижками та ін.).






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.