Економічний енциклопедичний словник

Мотив (нім. Motive, лат. moveo — спонукати, приводити в рух) — те, що спонукає людину до діяльності ( активності) й заради чого ця діяльність здійснюється; в економічній теорії психологічна категорія "М." означає комплекс явищ, які спонукають людину (працівника і власника) до господарської діяльності. Елементами М. є потреби, інстинкт, емоції, настанови, цінності та ідеали. Форми його вияву — бажання, прагнення, схильність та ін. Основний елемент М. — потреби (серед яких виділяють фізіологічні й соціальні, в т.ч. економічні). У межах фізіологічних розрізняють базові (потреби в їжі, одязі та ін.) і похідні (пов'язані з М. особистого розвитку). Спонукальними є і неусвідомлені М. Свідомий М. є адекватним (виступає як певна мета) і неадекватним (виступає як мотивування — висловлювання, що виправдовують певні дії). Свідомі економічні М. зумовлені розвитком економічного мислення.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.