Економічний енциклопедичний словник

Надійність продукції — сукупність корисних властивостей продуктів високої якості, призначених для задоволення потреб споживачів, завдяки яким (властивостям) вироби здатні виконувати задані функції, зберігаючи при цьому свої основні експлуатаційні характеристики. Найважливішими показниками Н.п. є безвідмовність у роботі, витривалість, технічний ресурс, ремонтопридатність, термін роботи, здатність до зберігання та ін. Вперше Н.п. як економічний важіль у конкурентній боротьбі почали використовувати в Японії. За висловом американського економіста Ф.Котлера, Н.п. — наше майбутнє.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити