Економічний енциклопедичний словник

Натуральні показники — комплекс показників, які характеризують здебільшого кількісні та окремі якісні аспекти економічної діяльності різних суб'єктів господарювання споживних властивостей товарів, їх асортимент і виражаються у фізичних одиницях вимірювання — показниках маси (кілограми, центнери), довжини (метри — погонні, квадратні, кубічні), штуки, кіловатгодини, літри та ін. Для порівняння однорідної за своїми властивостями, але важкопорівнюваної продукції використовують умовно-натуральні показники (наприклад, молокопродукти перераховують у молоко та ін.). Визначення потреб виробництва у сировині, матеріалах тощо здійснюється також з використанням Н.п. у вигляді відповідних норм і нормативів.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити