Економічний енциклопедичний словник

Ніша ринку — елемент будь-якого товарного ринку, що характеризується конкретним обсягом пропозиції товарів і впливом на неї відповідних факторів. Такими факторами є демографічні (вік, стать, розмір сім'ї, освіта та ін.), психографічні (спосіб життя, тип особистості тощо), технологічні, комерційні, геодемографічні (місце проживання та ін.). Н.р. можна сформувати шляхом випуску нових якісних товарів, зниження цін, завдяки інтенсивній рекламі тощо.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.