Економічний енциклопедичний словник

Рейтинг (англ. rating — оцінка) — метод оцінки, віднесення до певного класу, розряду або категорії за певними показниками. Широко застосовується за нестабільності та ризикованості ринкової економіки для оцінки економічних процесів або фінансового стану суб'єктів господарювання. Існують численні методики встановлення Р. Зокрема, для оцінки кредитоспроможності позичальника використовують низку показників, які уможливлюють класифікацію клієнтів за ступенем надійності, що дає змогу диференціювати відсоткові ставки. Набуло поширення встановлення Р. з метою оцінки різних видів цінних паперів (див. Рейтинг цінних паперів), що дає змогу потенційним інвесторам точніше оцінити напрями та обсяги вкладання коштів.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.