Економічний енциклопедичний словник

Реклама — відкрите повідомлення фірми, адресоване потенційним покупцям, споживачам, про якість, переваги товарів і послуг, а також про заслуги самої фірми. Р. існує у формі окремих видань (проспекти, каталоги, листівки, плакати), періодичних видань (статті в газетах, журналах, оголошення, вкладки), кіно-, теле-, радіоматеріалів, прямих поштових повідомлень та ін. Р. є однією з важливих складових маркетингу. її дієвість залежить від цілеспрямованості, влучності, врахування особливостей предмета Р. та її споживачів (рекламної аудиторії). Залежно від методів, форм і мети рекламної діяльності, інших її аспектів існує розгалужена класифікація Р. Діяльність рекламних фірм в Україні є надзвичайно прибутковою. Так, якщо норма прибутку таких компаній у країнах ЄС становить до 15%, то в Україні — 50-150%.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.