АНГЛІЙСЬКА МОВА
1500 ТЕМ

СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ

 

SPACE EXPLORATION (1)

Entering the twenty-first century, we have an unimaginable array of technology and a generation of young people schooled in these technologies. Three decades ago people placed six flags on the Moon. Our automatic space stations reached almost all planets of Solar System. Today we no longer try for new space achievements; instead we celebrate the anniversaries of the past. Our work is unfinished.

I have read a large amount of books and magazines, in addition to the science books. People have been preparing to land on Mars, but because of some obstacles, we have not realized it yet.

If we compare technologies of 1960s and 1970s, when major achievements in space exploration were made and technologies we,)iave today, we might be surprised. The Apollo Lunar Module had a computer in it, as we all know. The Lunar Module computer had 4,096 bytes of erasable storage. Current processors reach over 3000MHz, hundreds times more that it was that time and modern personal computers often have over 500 million bytes of erasable storage, to say nothing of modern fixed storage. 30 years of advancement have given us the ability to do even more in rocketry and computing and everywhere else. Our future achievements should not be dwarfed by our past achievements.

We need to explore space, using a combination of automated probes and manned missions. Humans need to explore space, because by not doing so, we are denying our creative and curious nature.



QUESTIONS

1.    When did people place flags on the Moon?

2.    Have all planets of Solar System been visited by our automatic space stations?

3.    Why do we need to explore space?

 

VOCABULARY

unimaginable — неуявлюваний

array — безліч, сукупність

to place — розмістити, встановити

to reach — досягти, дістатися

Solar System — Сонячна система

achievement — досягнення, успіх

to celebrate — святкувати, веселитися, радіти

anniversary — річниця; ювілей

obstacle — перешкода

to realize — здійснювати; виконувати

exploration — вивчення, дослідження

erasable — така, що стирається; оперативна (про пам'ять)

advancement — розвиток, досягнення, прогрес, успіх

ability — здатність

rocketry — ракетна техніка.

to dwarf — зупиняти зростання; перешкоджати розвиткові

manned mission — пілотований політ; місія

curious — цікавий; допитливий


 

ДОСЛІДЖЕННЯ КОСМОСУ (1)

 

У двадцять першому сторіччі ми маємо надсучасні технологи і покоління молодих людей, вихованих на цих технологіях. Три десятиліття тому люди встановили шість прапорів на Місяці. Наші автоматичні космічні станції досягли майже всіх планет Сонячної системи. Сьогодні ми більше не прагнемо нових космічних досягнень, замість цього ми святкуємо річниці минулих досягнень. Наша робота не закінчена.

Я прочитав велику кількість книг і журналів на додаток до наукових праць. Люди готуються висадитися на Марсі, але через деякі перешкоди ми цього ще не зробили.

Якщо ми порівняємо технології 1960-х і 1970-х pp., коли були зроблені головні досягнення у підкоренні космосу, і технології, які ми маємо сьогодні, то будемо здивовані. Як усім нам відомо, місячний модуль Аполлон мав комп'ютер усередині. Комп'ютер місячного модуля мав 4,096 байти оперативної пам'яті. Сучасні процесори досягають тактової частоти в 3000 МГц, що в сотні разів більше, ніж це було в той час, а сучасний персональний комп'ютер часто має більше ніж 500 мегабайтів оперативної пам'яті, не говорячи вже про сучасні прилади зберігання інформації. 30 років розвитку дозволили нам домогтися ще більшого в ракетній і обчислювальній техніці. Наші майбутні досягнення не повинні зупинитися на попередніх здобутках.

Ми повинні досліджувати космос, використовуючи комбінацію автоматизованих зондів і пілотованих польотів. Люди мають вивчати космос, тому що, не роблячи цього, ми заперечуємо наше творче й допитливе єство.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.