Розв’язання вправ та завдань до підручника «СХОДИНКИ ДО ІНФОРМАТИКИ» О. В. Коршунової 3 клас - 2014 рік

АЛГОРИТМИ І ВИКОНАВЦІ

 

§ 24. Алгоритми і виконавці

 

1. Алгоритм — це порядок дій, що дає змогу виконати певну задачу.

2. Люди, технічні пристрої.

3. № 1 — А, № 2 — Б, № 3 — В, Г.

4. а) Прочитайте умову задачі, запишіть її, позначте відомі та невідомі, знайдіть формулу, за якою треба вирішити задачу, підставте відомі величини, проведіть розрахунки, напишіть відповідь.

б) З’ясуйте в слові кількість складів, поставте наголос, за, пишіть у стовпчик усі літери, поряд у транскрипції зазначте, який звук позначає кожна буква, якщо звук голосний, то зазначте, наголошений він чи ні, якщо приголосний — твердий чи м’який, дзвінкий чи глухий, порахуйте кількість букв та звуків.

в) Відкрийте щоденник, оберіть предмет, який вам потрібен, під диктовку вчителя запишіть домашнє завдання.

г) З’ясуйте, яка аплікація вам необхідна, знайдіть у книжці або в Інтернеті покрокову інструкцію, за нею зробіть аплікацію. 

 

§ 25. Знайомство з Рудим котом

 

1. Інструкції для виконавців записують зрозумілою для них мовою. Комп’ютери розуміють цифри, але людині складати інструкції із цифр незручно, тому існують різні середовища для складання комп’ютерних програм. У цих середовищах є виконавці, кожен зі своїм набором команд.

2. Можна керувати розмірами сцени, запускати та зупиняти виконання скрипту, налаштовувати спрайт, давати команди виконавцям

3. Спрайт.

4. Скрипт.

5. 1 — Б, 2 — Г, 3 — А, 4 — В.

 

§ 26. Перші кроки

 

1. Складання скриптів у середовищі Скретч нагадує гру у дитячий конструктор Лего. Усі команди, розташовані праворуч, можна перетягувати в область складання скриптів і з’єднувати одна з одною за допомогою виїмок. Якщо клацнути на побудованому блоці команд, то виконавець, для якого складали скрипт, його одразу виконає. Для зручності кожен набір має свій колір.

2. Команда «йти 10 кроків» (пройти вказану кількість кроків), команда «повернути на 15 градусів» (стрілка вказує за чи проти годинникової стрілки повертати); команда «повернути в напрямку 90» (вказує, в якому напрямі слід повернути), команда «повернути до» (повернути в напрямі до іншої істоти або координати миші), «змінити х (у) на» (змінити положення по осі х або у на вказану кількість кроків).

3. Для встановлення напрямку руху виконавця можна використати команду «повернути в напрямку 90». Якщо натиснути на стрілку біля прямокутного отвору зі значенням команди, то побачимо список, у якому можна встановити один із чотирьох напрямків руху. Також можна використати команду «повернути на 15 градусів» (стрілка вказує за чи проти годинникової стрілки повертати).



Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити