Розв’язання усіх вправ і завдань до підручника «ІНФОРМАТИКА. 6 клас» Морзе Н. В. - 2016 рік
РОЗДІЛ 5. КОМП'ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ
28. Служба Інтернету
Обговорюємо
1. Термін Веб походить від англ. WordWidcWeb (скорочено WWW) — всесвітнє павутиння, або всемережжя. Під цим терміном розуміють сукупність електронних документів, зв’язаних між собою посиланнями в Інтернеті. У такий спосіб формується інформаційний простір ресурсів Інтернету — веб-простір. Увійшовши до веб-простору, за допомогою гіперпосилань користувач зможе знайти всю необхідну йому інформацію.
2. Між веб-сайтом і підручником є спільне й відмінне. Спільним є те, що вони дозволяють одержати необхідну мені інформацію, у якій виділено головне, ілюстровану рисунками, схемами, діаграмами. Відмінним є те, що за допомогою веб-сайту можна одержати більшу кількість інформації, скористатися гіперпосиланнями для зручного й швидкого переходу на інші сторінки, виконати пошук потрібної інформації, у багатьох випадках для наглядності переглянути відео та інші мультимедійні матеріали, виконати пошук потрібної інформації, скопіювати інформацію у вигляді тексту чи зображень для подальшого використання.
3. Мої батьки найчастіше користуються такими послугами Інтернету: пошук необхідної інформації за професійним спрямуванням, адже в мережі Інтернет це можна зробити значно швидше, ніж з використанням друкованих джерел; електронна пошта для спілкування з друзями та партнерами по роботі, обміном інформацією; програмою Skype для спілкування з родичами та друзями в усіх куточках світу; покупка товарів з використанням Інтернет, адже це як правило дешевше за ціною і зручніше; використання різних сервісів для on-line розв’язування різних прикладних задач.
4. Під веб-сервісами розуміють програмну систему, розроблену для взаємодії між кількома комп’ютерами з використанням мереж. Використовуючи веб-сервіси, користувачі мережі Інтернет таким чином отримують цілий ряд послуг.
5. Навігацію між веб-сторінками здійснюють з використанням гіперпосилань. Гіперпосиланням може бути текст, зображення чи інші об’єкти. При навігації локальною мережею користувачеві необхідно вказати, яким об’єктом і з якого комп’ютера в мережі він хоче скористатися, а при навігації між веб-сторінками виконується за допомогою гіперпосилання перехід на іншу сторінку, про розташування якої користувачеві необов’язково знати.
6. Під час роботи в Інтернеті слід дотримуватися таких правил:
— спілкуватися з батьками про свої уподобання та захоплення в мережі Інтернет;
— перевіряти інформацію, одержану з мережі Інтернет, адже там може бути й недостовірна;
— не повідомляти свої персональні дані невідомим особам або програмам у мережі;
— уникати одержання шкідливих і небезпечних відомостей, які можуть зашкодити здоров’ю та самопочуттю;
— не використовуй незнайомі програми для завантаження та використання.
Працюємо в парах
4. 1. Інтернет — найбільше джерело інформації, яке постійно поповнюється новими даними.
2. Дозволяє виконувати пошук потрібної користувачеві інформації за кількома словами.
3. Можливість обміну різними видами інформації між користувачами у різних місцях земної кулі.
4. Одержання великої кількості інформації з улюблених предметів, можливість вдосконалюватися, здійснювати дистанційне навчання.
5. Знайти чимало нового, що стане в пригоді.
На мою думку, найважливішою є перша ознака, адже, володіючи достатньою кількістю інформації, можна одержати більшу кількість навчального матеріалу, краще його зрозуміти, визначити напрямки подальшої роботи.
5. 1. Важко пересвідчитися у достовірності інформації.
2. Інтернет-залежність.
3. При занадто сильному захопленні може нанести шкоду здоров’ю.
4. Відсутність реального спілкування з однолітками.
5. Можливість розповсюдження персональних даних.