Розв’язання усіх вправ і завдань до підручника «ІНФОРМАТИКА. 6 клас» Морзе Н. В. - 2016 рік
РОЗДІЛ 1. АЛГОРИТМИ ТА ЇХ ВИКОНАВЦІ
6. Створення та виконання алгоритмів у середовищі Скретч
Обговорюємо
1. У середовищі виконання алгоритмів Скретч можна створювати програми двома способами: змінюючи готовий проект або створюючи новий. Перший спосіб доцільно використовувати у випадках, коли потрібно зробити незначні зміни в уже існуючому проекті (зміна зображення виконавця, фону сцени, однієї чи кількох команд або параметрів у командах, послідовності команд). Якщо подібного проект)' немає, то користувачеві зручніше почати створення власного нового проекту-
2. Додати чи змінити виконавця можна за допомогою кнопок, розташованих над вікном сцени. Для користувача допустимими є такі дії над виконавцем: зробити копію виконавця, видалити виконавця, збільшити розміри зображення, зменшити розміри зображення. Для зміни виконавця можна скористатися вказівками Новий об'єкт: Намалювати новий об’єкт, Вибрати новий об’єкт з файла, Вставити випадковий об'єкт. За допомогою кнопки Намалювати новий об’єкт користувач може самостійно за допомогою графічного редактора створити зображення нового виконавця, за допомогою кнопки Вибрати новий об’єкт з файла користувач може обрати один із запропонованих розробниками виглядів об’єкта, а за допомогою кнопки Вставити випадковий об'єкт на сцені появиться вибраний довільним чином об’єкт з існуючих.
3. Я би завантажив готовий навчальний проект, після чого залишив потрібні мені команди й видаливши зайві.
4. Якщо є готовий проект, то для створення власного на його основі слід, можливо, поміняти параметри деяких команд і за потреби додати/видалити окремі команди.
5. Щоб створити власний проект, слід обрати з меню Файл вказівку Новий, після чого почати створення власного проекту. Необхідно також регулярно проводити збереження свого проекту за допомогою вказівки Зберегти, щоб не втратити його під час непередбачених ситуацій.
Працюємо в парах
1. Приклади запитань:
Як створити новий проекту середовищі Скретч?
Як відкрити існуючий проекту середовищі Скретч?
Як змінити порядок слідування команд?
Що відбуватиметься, якщо перемістити команду із набору команд в область побудови алгоритму?
Що слід натиснути, що додати об’єкт із файла?
Яка вказівка відповідає за збереження проекту?
2. Можна задати команду Переміститися в х: у: для таких координат: (-50; 100), (50; 100), (50; 200), (30; 200), (30; 180), (10; 180), (10; 200), (-10; 200), (-10; 180), (-30; 180), (-30; 200), (-50; 200). Після команд Переміститися в... необхідно проводити рисування олівцем вибраним кольором.
3. Щоб Артемові й Оленці швидко створити проект, достатньо відредагувати проект Кіт-музикант шляхом заміни виконавця Кота Співучою Бджілкою з файлу beel, який міститься у папці Animals. Після цього слід змінити налаштування команд з групи Звук, які входять у проект.
4. Для створення такого проекту слід використати образи з папки Animals. Їх зміну можна організувати за допомогою команд Наступний образ та Змінити образ на ... . Оскільки це проект для молодшої сестрички, то доцільним буде озвучення тваринок, а також команди Подумати Хм... 5 з групи Вигляд для підпису назв тварин.