Розв’язання усіх вправ і завдань до підручника «ІНФОРМАТИКА. 6 клас» Морзе Н. В. - 2016 рік

РОЗДІЛ 1. АЛГОРИТМИ ТА ЇХ ВИКОНАВЦІ

7. Практична робота 2. Складаємо та викочуємо алгоритми в навчальному середовищі виконання алгоритмів Скретч

Теоретична частина

Завдання 1. Варіант 1. 4. Обрати меню Файл. 2. Обрати вказівку Відкрити. 1. Вибрати потрібну папку і натиснути кнопку Гаразд.

Завдання 1. Варіант 2. 4. Обрати меню Файл. 3. Обрати вказівку Зберегти як. 1. Вибрати потрібну папку і натиснути кнопку Гаразд. 5. Указати назву файлу проекту і натиснути кнопку Гаразд.

Завдання 3. Варіант 1. Ксенія повинна використати команду Подумати Хм... 5 з групи Вигляд, у якій ввести параметр 5х - 12 = 8?. Тоді над Рудим котом появиться на 5 с графічний об’єкт, усередині якого міститиметься заданий текст. Попередньою до цієї команди може, наприклад, бути команда Змінити х на 50 з групи Рух, яка дозволить Рудому коту переміститися на 50 позицій праворуч. Наступною може бути команда Грати звук Няв з групи Звук, яка видасть звуковий сигнал.

Завдання 3. Варіант 2. Ксенія повинна використати команду Подумати Хм... 8 з групи Вигляд, у якій ввести параметр 5х — зменшуване. Його потрібно знайти. Тоді над Рудим котом появиться на 8 с графічний об’єкт, усередині якого міститиметься заданий текст. Попередньою до цієї команди може, наприклад, бути команда Переміститися в х: 100 у: 30 з групи Рух, яка дозволить Рудому коту переміститися у вказане місце. Наступною може бути команда Програти на барабані 40 5 ударів з групи Звук, яка видасть звуковий сигнал.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити