Розв’язання усіх вправ і завдань до підручника «ІНФОРМАТИКА. 6 клас» Ривкінда Й. Я. - 2016 рік

РОЗДІЛ 1. АЛГОРИТМИ ТА ЇХ ВИКОНАВЦІ

1.5. Алгоритми в нашому житті. Планування діяльності

Запитання

1. Люди часто складають алгоритми у своєму повсякденному житті, роботі, навчанні, відпочинку.

2. Люди, виконуючи різного роду завдання, інструкції, дотримуючись звичних правил та норм, плануючи свій час та діяльність, таким чином виконують алгоритми.

3. План є одним із видів алгоритмів. При плануванні відбувається чіткий розподіл часу та послідовності дій.

4. Вкладка Образи у програмі Scratch використовується для розміщення образів (костюмів) виконавця..

5. Розмістити образи виконавця на вкладці Образи можна трьома способами:

1) намалювати образ у спеціальному графічному редакторі, вбудованому в середовище Scratch

2) вставити з файлу

3) сфотографувати на камеру, підключену до комп’ютера —

6. Змінювати образи виконавця можна послідовно, використовуючи команду наступний образ, або у будь-якому порядку, використовуючи команду змінити образ на з групи Вигляд.

7. Вкладка Звуки використовується для розміщення звукових повідомлень, які може відтворити виконавець.

8. Звукові повідомлення для виконавця можна записати через підключений до комп’ютера мікрофон або вставити з файлу

9. Відтворити звук під час виконання алгоритму можна командою грати звук з групи Звуки. У полі блока цієї команди можна відкрити список і вибрати потрібний звук з тих, що розміщені на вкладці Звуки.

Завдання

1. Алгоритми виконання домашніх завдань на завтра:

— зручно розміститися за робочим столом, взявши усі необхідні підручники, зошити, канцелярське приладдя, щоденник;

— відкрити щоденник і прочитати зміст домашнього завдання на завтра;

— визначити послідовність предметів, з яких потрібно виконати домашнє завдання;

— послідовно взяти підручник і зошит з кожного потрібного предмету;

— якщо відчутно втому, відпочити;

— скласти у портфель усе необхідне для завтрашніх уроків.

2. Алгоритми створення вітальної листівки другові на день народження (див. рис.).

3. План проведення осінніх канікул (див. рис.).

4. План написання статті про наш клас у шкільну газету:

— продумати зміст статті;

— дібрати матеріал;

— дати назву статті;

— написати текст статті;

— дібрати рисунки та фотографії до статті та розмістити їх у тексті;

— відредагувати статтю;

— указати авторські дані.

5. Проект зміни образів різних видів транспорту;

Сценарій проекту:

— відкрити програму Scratch;

— задати положення для Спрайта тільки «зліва - направо»;

— перейти на вкладку Образи;

— імпортувати необхідну кількість зображень транспортних засобів;

— перейти на вкладку Звуки;

— імпортувати необхідну кількість звуків;

— перейти на вкладку Скрипти;

— скласти програму, в якій для кожного образу задаємо положення, напрям руху, період очікування, переміщення та звук.

6. Проект зміни образів людей (див. рис.).

Сценарій проекту:

— відкрити програму Scratch;

— перейти на вкладку Образи;

— імпортувати необхідну кількість зображень людей;

— перейти на вкладку Звуки;

— записати звук, використовуючи панель запису звуку:

— перейти на вкладку Скрипти;

— скласти програму, в якій задаємо зміну образів, період очікування, звук.

7. Проект для створеного у графічному редакторі виконавця (див. рис.).

Сценарій проекту:

— відкрити програму Scratch;

— видалити існуючий об’єкт;

— створити власний об’єкт, викликавши вбудований графічний редактор;

— перейти на вкладку Образи;

— створити необхідну кількість образів (кожен наступний можна створити, скопіювавши попередній і відредагувавши копію у графічному редакторі):

— перейти на вкладку Звуки;

— записати звук («Падай, падай, дощику...»), використовуючи панель роботи зі звуком:

— перейти на вкладку Скрипти;

— скласти програму, в якій задаємо зміну образів, період очікування, звук.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити