Розв’язання усіх вправ і завдань до підручника «МАТЕМАТИКА. 6 клас» Мерзляка А. Г. - 2016 рік

§ 4. РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ НАД НИМИ

40. Ділення раціональних чисел

1110.

а

12

-12

-12

25

-40

-9

-8

0

b

-3

3

-3

-5

-8

-9

8

-6

а : b

-4

-4

4

-5

5

1

-1

0

1127. 1) Якщо а = b, b ≠ 0; 2) якщо a = -b, b ≠ 0; 3) якщо а = 0, b ≠ 0.

1128. 1) 240, 540, 840; 2) 12240, 12645; 3) 672, 678.

1129. 1) 0,2 ∙ 3 = 0,6 (км) — пробіг злочинець;

2) 1,2 + 0,6 = 1,8 (км) — пробіг Мухтар;

3) 1,8 : 3 = 0,6 (км/год) — швидкість Мухтара.

Відповідь. 0,6 км/год.

1130. Нехай усіх сорочок було х, тоді — білі, 0,5х — ні білі, ні чорні. Рівняння:

Відповідь. 30 сорочок.

1131. Залишити у бібліотеці книгу Кирило може трьома способами, відповідно трьома способами він може взяти книги.

Відповідь. 3 способами.

1132. Нехай маса кавуна дорівнює х кг. Рівняння; х - 0,6х = 1,2; 0,4х = 1,2; х = 3.

Відповідь. 3 кг.

1133. 1) 9 ∙ 6 = 54 (р.) — загальний вік усіх дітей;

2) 11 ∙ 12 = 132 (р.) — загальний вік усіх членів родини;

3) 132 - 54 = 78 (р.) — загальний вік батьків;

4) 78 : 2 = 39 (р.) — середній вік батьків.

Відповідь. 39 років.

1134. 1) 4(-3 + 6) = -3 + 9; 4 ∙ 3 = 6; 12 ≠ 6 — число -3 не є коренем рівняння;

2) 4(0 + 6) = 0 + 9; 4 ∙ 6 = 9; 24 ≠ 9 — число 0 не є коренем рівняння;

3) 4(2 + 6) = 2 + 9; 4 ∙ 8 = 11; 32 ≠ 11 — число 2 не є коренем рівняння;

4) 4(-5 + 6) = -5 + 9; 4 ∙ 1 = 4; 4 = 4 — число -5 є коренем рівняння.

1135. 1) 32 = 2 ∙ 3 + 3; 9 = 6 + 3; 9 = 9 — число 3 є коренем рівняння;

2) (-2)2 = 2 ∙ (-2) + 3; 4 = -4 + 3; 4 ≠ -1 — число -2 не є коренем рівняння;

3) (-1)2 = 2 - (-1) + 3; 1 = -2 + 3; 1 = 1 — число-1 є коренем рівняння;

4) 42 = 2 ∙ 4 + 3; 16 = 8 + 3; 16 ≠ 11 — число 4 не є коренем рівняння.

1136. 1) 2x - 1 = 3; 2х = 4 — один корінь;

2) 3x + 2 = 2; 3x = 0 — один корінь;

3) x + 2 = x + 2; 0x = 0 — безліч коренів;

4) 2x + 2 = 2(x + 1); 2x + 2 = 2x + 2; 0x = 0 — безліч коренів;

5) x + 2 = 3 + x; 0x = 1 — не має коренів;

6) 0 ∙ х = 3 — не має коренів.

1137. Нехай у країні є міста 1, 2, 3, 4, 5, 6 і 7. Візьмемо будь-які два міста — нехай це 1 і 7 — і покажемо, що із одного з них можна дістатися до іншого. Якщо міста 1 і 7 сполучені шляхом, то дістатися можна. Нехай ці міста не мають прямого сполучення. Місто 1 сполучене шляхами принаймні з трьома містами, нехай, наприклад, з містами 2, 3 і 4. Місто 7 також сполучене шляхами принаймні з трьома містами. У гіршому випадку це можуть бути міста 5 і 6, і одне із міст 2, 3 або 4. Якщо, наприклад, місто 7 сполучене шляхом з містом 2, то з 1 до 7 можна дістатися через місто 2.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.