Розв’язання усіх вправ і завдань до підручника «МАТЕМАТИКА. 6 клас» Тарасенкова Н. А. - 2016 рік

РОЗДІЛ 4. РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ НАД НИМИ

§ 24. Цілі числа. Раціональні числа

1046. 1) Так; 2) так; 3) ні; 4) так; 5) так; 6) так; 7) ні; 8) так; 9) так; 10) так; 11) ні; 12) ні.

1047. 1) Так; 2) ні; 3) так; 4) так.

1048. 1) Так; 2) так; 3) так.

1052. 1) Наприклад, -7; 2) наприклад, -7,5.

1053. 1) Натуральних чисел: 1; 2; 3; ... 10; 11 — усього 11 чисел. Цілих чисел: -11; -10; ...-2; -1; 0; 1; 2;... 10; 11 — усього 11 + 1 + 11 = 23 числа;

2) Натуральних чисел: 1; 2; 3;... 59; 60; 61 — усього 61 число. Цілих чисел: -61; -60; ...-2; -1; 0; 1; 2;... 60; 61 — усього 61 + 1 + 61 = 123 числа.

1054. 1) Між точками A(12) і B(28) містяться числа 13; 14; 15; ... 25; 26; 27 — усього 27 - 12 = 15 натуральних і стільки ж цілих чисел;

2) між точками С(-3,5) і D(-12,9) містяться числа -12; -11; -10; ... -6; -5; -4 — усього 12 - 3 = 9 цілих чисел. Натуральних чисел немає;

3) між точками M(-3,2) і N(10) містяться числа -3; -2; -1; 0; 1; 2; 3; ... 8; 9 — усього 9 натуральних чисел і 9 + 1 + 3 = 13 цілих чисел.

1055. 1) Між точками A(2) і B(2,5) не міститься жодного цілого числа;

2) між точками С(-5) і D(-12,9) містяться числа -12; -11; -10; -9; -8; -7; -6 — усього 7 цілих чисел.

1056. Див. рис.

1057. Див. рис.

Числа -8; 8.

1063. 1) Ні; 2) так; 3) ні; 4) ні.

1064. 1) Ні; 2) ні.

1065. а = -1 або а = 1. В обох випадках отримаємо числа -1 і 1, між якими міститься лише одне ціле число 0.

1066. 1) Існує. Наприклад, при між числами -2а і а лежить рівно 66 + 1 + 33 = 100 цілих чисел;

2) існує. Наприклад, при а = 0.

1067. Рівність справджується для таких пар натуральних чисел: (1, 5); (2, 4); (3, 3); (4, 2); (5, 1).

1068. Рівність справджується для таких пар цілих чисел: (0; 8); (1, 7); (2, 6); (3, 5); (4, 4); (5, 3); (6; 2); (7; 1); (0; -8); (1; -7); (2; -6); (3; -5); (4; -4); (5; -3); (6; -2); (7; -1); (-1; 7); (-2; 6); (-3; 5); (-4; 4); (-5; 3); (-6; 2); (-7; 1); (-8; 0); (-1; -7); (-2; -6); (-3; -5); (-4; -4); (-5; -3); (-6; 2); (-7; -1).

1069. Нехай у класі де учнів. Рівняння:

Відповідь. Може існувати.

1070. Нехай у класі х учнів. Рівняння: Корінь рівняння (дробове число) не задовольняє умову задачі.

Відповідь. Не може існувати.

1071. 1) 400 094 - 20900 + 6 = 400 100 - 20 900 = 379 200;

401 543 - 11 267 + 190 = 390 466.

Оскільки 379 200 < 390 466, то 400 094 - 20 900 + 6 < 401 543 - 11 267 + 190;

2) 300 005 - 23 000 + 5 = 277 010; 3 230 005 : 5 + 2 = 646 001 + 2 = 646 003.

Оскільки 277 010 < 646 003, то 300 005 - 23 000 + 5 < 3 230 005 : 5 + 2.

Оскільки то

1073. 61,5 - 40,2 = 21,3 — третє число;

61,5 - 29,8 = 31,7 — друге число;

40,2 - 31,7 = 8,5 — перше число.

Відповідь. 8,5; 31,7; 21,3.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.