Розв'язання вправ та завдань до підручника «УКРАЇНСЬКА МОВА» О. В. Заболотного 11 клас - 2012 рік

§ 2. Ділове спілкування. Комунікація в професійній сфері

21.1.    Я сподівався почути від вас ґрунтовний звіт щодо роботи відділу за перше півріччя. 2. Я просив би вас скласти графік роботи приймальної комісії до 10 лютого поточного року. 3. Радив би вам розпочати роботу за новим напрямком. 4. Мені здається, що запрошення на конференцію треба надіслати за місяць до її початку. 5. Мені шкода, але наш проект виявився недосконалим, б. Мені не подобається, що ви не впевнені у тому, що робите. 7. Вибачте, але я мушу зробити вам зауваження. 8. Вважав би за необхідне нагадати вам, що зустріч призначена на середу. 9. Ще раз дякую і висловлюю надію щодо подальшої співпраці. 10. Вибачте, я не цілком упевнений у тому, що ми прийняли правильне рішення.

25. II. Професіоналізми: грудна клітка, пацієнт, симптом, остеохондроз.

Симптом — характерний вияв або ознака якого-небудь захворювання; прикмети. Професіоналізм — 1. Оволодіння основами й глибинами якої-небудь професії.

2. Слово або зворот, властиві мовленню людей певної професії.

Довірчий — який виявляє, виражає довір’я кому-, чому-небудь, ґрунтується на довір'ї.

28. II.                        Комунікабельність — крок до успіху

                                                       План

Чому комунікабельність висувається як обов’язкова вимога до претендентів на керівні й добре оплачувані посади?

Які с складові успішного спілкування?

Чого треба навчитися, щоб почувати себе комфортно під час спілкування із незнайомими людьми?

32.                                Як стати гарним керівником

1. Допоможіть людям відчути себе важливою складовою всього колективу, необхідною і незамінною при русі вперед, до спільної мети.

2. Спілкуйтеся, спілкуйтеся і ще раз спілкуйтеся. Вчіться бачити та розуміти співрозмовника. Пройдіть тренінг із розвитку комунікативних навичок.

3. Будьте відповідальними за шлях, яким ведете свій колектив.

4. Будьте свідомі у питаннях моралі та відповідальності,

5. Будьте енергійним, досягайте цілей за допомогою свого ентузіазму та оптимізму,

6. Станьте добрішими. Якщо ви завжди думали, що більшість людей — пересічні і примітивні істоти, яким потрібно тільки дивитися телевізор і розважатися, то ви не зможете бути лідером. Щоб стати ним, потрібно змінити свої погляди. Підлеглі повинні відчувати доброту і турботу у кожному вашому слові або дії.

7. Керівник повинен мати здатність надихати, переборювати, допомагати та підбадьорювати.

8. Працювати і ще раз працювати над собою. Пам’ятайте, ваш кращий порадник — це досвід.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.