УКРАЇНСЬКА МОВА 9 клас - Готові домашні завдання до підручника О. П. Глазової - 2017 рік

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 8 КЛАСІ. ГРАМАТИЧНА ОСНОВА РЕЧЕННЯ. ОДНОСКЛАДНЕ ТА ДВОСКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ

§ 26. Розділові знаки в БСР: кома, крапка з комою

Вправа 293, с. 168 -169

1. Холодним спокоєм одягнено поля, у білому вбранні замислилась земля (В. Сосюра). 2. Летять стежини до Дніпра, летять хмарки, летять дороги (І. Драч). 3. Сани біліють у лузі, в сани запряжено вітер, санями править зима (Є. Гуцало). 4. З-за гір віє вітер, в степах повмирали морози, шумлять осокори, зітхають гаї (С. Пушик). 5. Ліси розсівають таємничі шерехи; під ногами перешіптується туман (М. Стельмах). 6. Вітри піснями захлинались, ліси шуміли навкруги (Олена Журлива). 7. Ніч насувалася на землю, ясні зорі виблискували в темному небі, мороз дужчав, дорога рипіла під ступнями (Панас Мирний).

Вправа 294, с. 169

1. На думку психологів, українські жінки краще за чоловіків розуміють емоції та настрій людини за її мімікою і виразом обличчя; вони легко розрізняють не менше десяти емоційних станів співрозмовника: сором, радість, страх, відразу тощо. 2. Жінки здебільшого починають розмову і активно її підтримують, чоловіки ж контролюють і спрямовують бесіду, виявляючи зацікавленість або змінюючи тему. 3. Учені виявили, що жіноча мова значно багатша та образна, ніж чоловіча незалежно від освіти; зони головного мозку, що відповідають за лінгвістичні здібності, у жінок розвинуті в середньому сильніше, ніж у чоловіків, а от зони, що відповідають за абстрактне мислення і логічні побудови, більш розвинуті у чоловіків. 4. Мовленнєвий етикет — важливий компонент національної культури; у мові, мовленнєвій поведінці, усталених формулах (стереотипах) сформувався багатий народний досвід, неповторність звичаїв. 5. Мовці ніколи не повинні забувати про культуру спілкування, етикетність мовленнєвої поведінки, уміти відчувати співрозмовника, встановлювати зворотний зв’язок, передусім даючи людині змогу висловитися: в ідеалі спілкування має бути підпорядковане правилам доброго тону, пошануванню чужої і власної гідності.

Вправа 295, с. 169

Маршрутне таксі неквапливо рухалося вуличками міста, Юрій дивився у вікно й насолоджувався музикою радіо, злегка відбиваючи ритм пальцями. За кермом досвідчений водій, машин на дорогах небагато. Світлофор, зелене світло — водій поволі рушає. Прямо на них на шаленій швидкості мчить «Ленд-Ровер», мабуть, він хоче проскочити. Усе відбувається дуже швидко, потім події розгортаються ніби при сповільненому режимі перегляду кінострічки. Водій маршрутки повертає праворуч, він тисне на гальма і з усіх сил намагається уникнути зіткнення.

Вправа 296, с.169

Відносини між людьми спираються на моральні цінності; серед них люди насамперед відзначають добро, обов’язок, відповідальність, справедливість, честь, гідність, совість. На думку науковців, певні цінності закріплюються в життєдіяльності, перетворюючись па якості особистості; серед них: комунікабельність, допитливість, співчутливість; саме вони керують поведінкою людини, закріпившись ЯК цінності-якості. Людина, позбавлена людяності, рано чи пізно стане споживачем, циніком, обивателем; швидше за все за життєвий дороговказ вона обере шкурницькі інтереси.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.