Вивчення Біології в 6 класі - розробки уроків - І.В. Олійник 2014
Тема 4. Різноманітність рослин
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКІ РОСЛИНИ
Мета: ознайомити учнів з практичним значенням рослин, з групами рослин, їх особливостями; виховувати бережне ставлення до природи, формувати вміння і навички розпізнавати рослини.
Основні поняття та терміни: сільськогосподарські рослини; дикорослі рослини, культурні рослини, лікарські, харчові, овочеві, плодоягідні, декоративні рослини; сорт.
Обладнання: таблиця «Рослини різних родин», муляжі, гербарії рослин різних родин.
Структура уроку, основний зміст і методи роботи
І. Вивчення нового матеріалу.
1. Різноманітність рослин. Основні групи рослин за практичним значенням. (Розповідь учителя з елементами бесіди і складанням схеми).
Сорти рослин — сукупність особин одного виду, штучно створена людиною, яка характеризується певними спадковими особливостями: морфологічними і фізіологічними ознаками.
Сільськогосподарські рослини — це культурні рослини, що вирощуються з метою забезпечення людства продуктами харчування, виробництва сировини для промисловості.
2. Особливості та різноманітність зернових сільськогосподарських рослин. (Розповідь учителя з елементами бесіди).
3. Особливості та різноманітність овочевих сільськогосподарських рослин. (Розповідь учителя з елементами бесіди).
4. Особливості та різноманітність плодоягідних сільськогосподарських рослин. (Розповідь учителя з елементами бесіди).
5. Технічні сільськогосподарські рослини, їх особливості та різноманітність. (Розповідь учителя з елементами бесіди).
6. Лікарські сільськогосподарські рослини, їх особливості та різноманітність. (Розповідь учителя з елементами бесіди).
II. Закріплення знань учнів. (Заповнення таблиці).
Сільськогосподарські рослини
Групи рослин |
Представники |
Значення |
III. Домашнє завдання.
1. Вивчити § підручника.