Вивчення Біології в 6 класі - розробки уроків - І.В. Олійник 2014

Тема 4. Різноманітність рослин
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКІ РОСЛИНИ

Мета: ознайомити учнів з практичним значенням рослин, з групами рослин, їх особливостями; виховувати бережне ставлення до природи, формувати вміння і навички розпізнавати рослини.

Основні поняття та терміни: сільськогосподарські рослини; дикорослі рослини, культурні рослини, лікарські, харчові, овочеві, плодоягідні, декоративні рослини; сорт.

Обладнання: таблиця «Рослини різних родин», муляжі, гербарії рослин різних родин.

Структура уроку, основний зміст і методи роботи

І. Вивчення нового матеріалу.

1. Різноманітність рослин. Основні групи рослин за практичним значенням. (Розповідь учителя з елементами бесіди і складанням схеми).

Сорти рослин — сукупність особин одного виду, штучно створена людиною, яка характеризується певними спадковими особливостями: морфологічними і фізіологічними ознаками.

Сільськогосподарські рослини — це культурні рослини, що вирощуються з метою забезпечення людства продуктами харчування, виробництва сировини для промисловості.

2. Особливості та різноманітність зернових сільськогосподарських рослин. (Розповідь учителя з елементами бесіди).

3. Особливості та різноманітність овочевих сільськогосподарських рослин. (Розповідь учителя з елементами бесіди).

4. Особливості та різноманітність плодоягідних сільськогосподарських рослин. (Розповідь учителя з елементами бесіди).

5. Технічні сільськогосподарські рослини, їх особливості та різноманітність. (Розповідь учителя з елементами бесіди).

6. Лікарські сільськогосподарські рослини, їх особливості та різноманітність. (Розповідь учителя з елементами бесіди).

II. Закріплення знань учнів. (Заповнення таблиці).

Сільськогосподарські рослини

Групи рослин

Представники

Значення




III. Домашнє завдання.

1. Вивчити § підручника.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити