Вивчення Біології в 6 класі - розробки уроків - І.В. Олійник 2014
Тема 4. Різноманітність рослин
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ З ТЕМИ РІЗНОМАНІТНІСТЬ РОСЛИН
Мета: з’ясувати рівень освітньої компетентності учнів; здійснити контроль та оцінювання навчальних досягнень з теми; розвивати вміння письмово висловлювати думки, виконувати різнорівневі завдання; виховувати самостійність, відповідальність.
Обладнання: картки для тематичного оцінювання.
Різнорівневі тести
I варіант
I рівень.
1. Кедрові горіхи — це:
А) насіння сосни сибірської;
Б) плоди сосни сибірської.
2. Чим утримуються мохи в ґрунті?
А) кореневищами;
Б) ризоїдами.
3. Вегетативне тіло спорофіту хвощеподібних утворюють такі органи:
A) ризоїди;
Б) кореневище;
B) корені;
Г) стебло.
II рівень
4. Дайте визначення поняттям та термінам: слань, хлоропласт, ризоїди.
III рівень
5. Порівняйте ознаки більш високої організації покритонасінних рослин і мохів.
IV рівень
6. Доведіть доцільність розташування санаторіїв серед хвойних рослин.
II варіант
I рівень.
1. Пилок сосни:
А) важкий, погано переноситься вітром;
Б) легкий, добре переноситься вітром.
2. У яких органах вегетативного тіла хвоща здійснюється фотосинтез?
A) у стеблі;
Б) в кореневищі;
B) в листках.
3. На нижній поверхні листка папороті є:
A) спорофіли;
Б) соруси;
B) стробіли;
Г) спорангії.
II рівень
4. Дайте визначення поняттям та термінам: вищі рослини, спорофіт, покритонасінні.
III рівень
5. Порівняйте ознаки більш високої організації голонасінних рослин і водоростей.
IV рівень
6. Обґрунтуйте твердження, що покритонасінні займають провідне місце в природі.