Усі уроки біології 8 клас - Задорожний К.М. 2016
Орієнтовне календарно-тематичне планування
Дата |
Номер уроку |
Тема уроку |
Вступ |
||
1 |
Значення знань про людину для збереження її здоров’я |
|
2 |
Організм людини. Клітини і тканини |
|
3 |
Організм людини. Органи й системи органів |
|
Тема 1. Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини |
||
4 |
Харчування та обмін речовин |
|
5 |
Їжа та її компоненти |
|
6 |
Харчові та енергетичні потреби людини |
|
Тема 2. Травлення |
||
7 |
Травна система |
|
8 |
Робота травної системи й регуляція травлення |
|
9 |
Проблеми травної системи |
|
10 |
Узагальнення знань з тем |
|
Тема 3. Дихання |
||
11 |
Дихальна система |
|
12 |
Робота дихальної системи й регуляція дихання |
|
13 |
Проблеми дихальної системи |
|
Тема 4. Транспорт речовин |
||
14 |
Внутрішнє середовище організму. Кров і лімфа |
|
15 |
Групи крові. Переливання крові. Лабораторна робота «Мікроскопічна будова крові людини» |
|
16 |
Система кровообігу. Серце і його робота |
|
17 |
Кровоносні судини. Рух крові |
|
18 |
Проблеми кровоносної системи |
|
19 |
Узагальнення знань з тем |
|
Тема 5. Виділення. Терморегуляція |
||
20 |
Видільна система |
|
21 |
Робота видільної системи |
|
22 |
Проблеми видільної системи |
|
23 |
Покриви тіла й терморегуляція |
|
Тема 6. Опора та рух |
||
24 |
Опорно-рухова система |
|
25 |
Кістки і хрящі |
|
26 |
М’язи. Робота м’язів |
|
27 |
Розвиток і проблеми опорно-рухової системи |
|
28 |
Узагальнення знань з теми |
|
Тема 7. Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Нервова система |
||
29 |
Нейрони |
|
30 |
Нервова система |
|
31 |
Спинний мозок |
|
32 |
Головний мозок |
|
33 |
Вегетативна нервова система |
|
34 |
Проблеми нервової системи |
|
35 |
Узагальнення знань з теми |
|
Тема 8. Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи |
||
36 |
Сенсорні системи. Аналізатори |
|
37 |
Зорова сенсорна система |
|
38 |
Слухова сенсорна система. Система рівноваги |
|
39 |
Сенсорні системи смаку й нюху |
|
40 |
Сенсорні системи руху, дотику, температури, болю |
|
41 |
Проблеми сенсорних систем |
|
42 |
Узагальнення знань з теми |
|
Тема 9. Вища нервова діяльність |
||
43 |
Вища нервова діяльність |
|
44 |
Рефлекси |
|
45 |
Інстинкти |
|
46 |
Мова |
|
47 |
Навчання та пам’ять |
|
48 |
Мислення та свідомість |
|
49 |
Сон. Біоритми |
|
50 |
Узагальнення знань з теми |
|
Тема 10. Регуляція функцій організму |
||
51 |
Гомеостаз і регуляція функцій організму. Нервова регуляція |
|
52 |
Гуморальна регуляція. Гормони |
|
53 |
Ендокринна система |
|
54 |
Проблеми ендокринної системи |
|
55 |
Імунна система. Імунітет |
|
56 |
Проблеми імунної системи |
|
Тема 11. Розмноження та розвиток людини |
||
57 |
Репродуктивна система |
|
58 |
Як працює репродуктивна система |
|
59 |
Розвиток людини |
|
60 |
Проблеми репродуктивної системи |
|
61 |
Узагальнення знань з теми |
|
Узагальнення |
||
62 |
Організм людини як цілісна система |