Розробки всіх уроків біології у 8 класі - 2016 рік

УЗАГАЛЬНЕННЯ

УРОК 62. ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ ЯК ЦІЛІСНА СИСТЕМА

Цілі уроку:

- освітня: узагальнити, систематизувати й закріпити знання з біології людини;

- розвивальна: розвивати вміння використовувати раніше вивчену інформацію, аналізувати, порівнювати та робити висновки;

- виховна: виховувати бережливе ставлення до свого й чужого життя та розуміння відповідальності людини за наслідки своєї діяльності.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Питання для бесіди

♦ Які системи органів є у людини?

♦ Чому органи об’єднуються в системи?

♦ Яким чином організм людини регулює роботу органів?

♦ Чому потрібно робити профілактичні щеплення?

♦ Чому людині потрібно підтримувати свою фізичну активність?

III. ОБГОВОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ МАТЕРІАЛІВ КУРСУ

Робота в групах

Учні діляться на три-шість груп, залежно від кількості дітей у класі. У складі кожної групи чотири-шість учнів. Кожна група отримує завдання. Одній із груп можна довірити роль журі (за рішенням учителя). У такому випадку учні з цієї групи повинні сформулювати критерії оцінювання, за якими вони будуть оцінювати роботу інших груп.

Кожна з груп готує відповідь на одне із запропонованих запитань. Час на обговорення — 10-15 хвилин. Один або два учні з групи після закінчення обговорення оголошують варіант відповіді групи. Учні з інших груп можуть ставити питання до доповідачів. Поставлені питання й відповіді на них повинні бути оцінені журі або вчителем (за відсутності журі).

Після доповідей та відповідей на питання всіх груп учитель або члени журі оцінюють їхню роботу за обраними й оголошеними критеріями.

Зразки питань для груп (вчитель може роздати їх конкретним групам або запропонувати випадковий вибір)

♦ Як особливості функціонування органів травної системи позначаються на їхній будові?

♦ Як особливості функціонування органів дихальної системи позначаються на їхній будові?

♦ Як особливості функціонування органів кровоносної системи позначаються на їхній будові?

♦ Як особливості функціонування органів видільної системи позначаються на їхній будові?

♦ Як особливості функціонування органів репродуктивної системи позначаються на їхній будові?

♦ Як особливості функціонування органів нервової системи позначаються на їхній будові?

♦ Як особливості функціонування органів ендокринної системи позначаються на їхній будові?

♦ Які функції підтримують цілісність організму людини?

♦ Як організм людини підтримує свій гомеостаз?

♦ Як працює симпатична нервова система?

♦ Як працює парасимпатична нервова система?

♦ Як нервова система здійснює регуляцію функцій в організмі?

♦ Як ендокринна система здійснює регуляцію функцій в організмі?

♦ Які проблеми можуть виникати в роботі видільної системи? Як їх попередити?

♦ Які проблеми можуть виникати в роботі дихальної системи? Як їх попередити?

♦ Які проблеми можуть виникати в роботі кровоносної системи? Як їх попередити?

Видільная система

Дихальная система

Кровоносна система

IV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.