РОЗРОБКИ УРОКІВ ХІМІЇ ЗА ІНТЕГРАЛЬНОЮ ТЕХНОЛОГІЄЮ
11 КЛАС

УРОК 23

Тема. Органічні сполуки і здоров’я людини

 

Мета: закріпити знання про органічні сполуки, які мають вплив на здоров’я людини, їх позитивне й негативне значення, шляхи уникнення шкідливого впливу на здоров’я людини.

Обладнання: роздавальний матеріал, мультимедійний проектор, комп’ютер.

Тип уроку: З(РДН).

Форми роботи: робота в групах, прийоми «Асоціативний кущ», «Хімічний диктант», «Гронування».

ХІД УРОКУ

I. Організація класу

 

II. Оголошення теми й мети уроку

 

III. Актуалізація опорних знань

Прийом «Гронування»

 

image25

 

IV. Розв’язування вправ

1. Прийом «Хімічний диктант»

Нормальне співвідношення білків, жирів і вуглеводів у їжі має бути ___:___:___. Харчова й біологічна цінність білків визначається збалансованістю ____________, що входять до їх складу. Потреба в білках для дорослої людини становить у середньому ____ г на день. У середньому добова потреба в жирах становить ____ г, з яких ___ % мають забезпечуватися рослинними жирами. Уживання надлишкової кількості жирів може призвести до порушення жирового обміну — ___________. Основною частиною харчового раціону є __________. Близько 80 % усіх вуглеводів у харчуванні людини становить _____________. До незасвоюваних вуглеводів належить _______________. _____________  — органічні речовини, що надходять до організму людини з їжею й забезпечують нормальний обмін речовин, його фізіологічне функціонування.

2. Заповніть таблицю

 

Вітамін

Хімічна назва

Прояви авітамінозу

Прояви гіпервітамінозу

А

 

 

 

Д

 

 

 

В1

 

 

 

В2

 

 

 

В6

 

 

 

В12

 

 

 

С

 

 

 

Е

 

 

 

К

 

 

 

 

3. Прийом «Гронування»

 

 

4. Задача

Добова потреба дорослої людини у вітаміні А становить 600 мг. Цей вітамін містить зерниста ікра в кількості 1 мг на 100 г продукту. Обчисліть максимальну кількість зернистої ікри, яку може вжити за добу доросла людина, щоб не викликати гіпервітамінозу.

5. Прийом «Міні-практикум»

1. Напишіть рівняння, з допомогою яких можна здійснити ці перетворення. Дайте назви продуктам реакції.

2. Напишіть рівняння, з допомогою яких можна здійснити такі перетворення:

6. Задача

Обчисліть масу картоплі, необхідну для одержання 720 кг глюкози, якщо масова частка крохмалю в картоплі дорівнює 20 %.

 

V. Підсумок уроку

 

VI. Домашнє завдання



Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити