Розробки уроків - Хімія 7 клас - 2015 рік
7 клас

Тема 3. СКЛАДНІ РЕЧОВИНИ. ВОДА

Урок 48. УРОК-ЕКСКУРСІЯ (ДО ВОДООЧИСНИХ СПОРУД ЧИ ДО МУЗЕЮ ВОДИ)

Цілі: акцентування практичної спрямованості вивчення хімії; розвиток розуміння зв'язку теоретичних та практичних знань; формування інтересу до предмета; ознайомлення з професійною діяльністю людей, які працюють на очисних спорудах; виховання працелюбності, уміння працювати в колективі.

Очікувані результати: учні розуміють практичне значення води, засоби очищення води.

Тип уроку: екскурсія.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

II. ПЛАН ЕКСКУРСІЇ ДО ОЧИСНИХ СПОРУД

1. Історія виникнення очисних споруд.

2. Народногосподарське значення очисних споруд.

3. Методи очищення води.

4. Стадії очищення води.

5. Екологічні проблеми об’єкта.

6. Професійна спрямованість.

III. ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ

1. Зробити фотозвіт екскурсії.

2. Скласти по п’ять запитань для товаришів за інформацією, отриманою на екскурсії.

3. Написати твір-мініатюру про значення води.

4. Записати назви річок у місті, селищі або області.

5. Запропонувати способи збереження водоймищ краю.

IV. РЕЗУЛЬТАТИ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Фотозвіти розміщують у холі школи.

Результати роботи обговорюють на занятті в період навчальної практики. Можна провести це заняття на березі водоймища. Під час заняття слід обговорити, як виглядають водоймище, берег. Треба звернути увагу дітей на необхідність дотримання чистоти, прибирання сміття під час відпочинку біля водоймищ.



Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити