Розробки уроків - Хімія 8 клас (за підручником Т.М. Гранкіної) - 2015 рік
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
№ |
Дата |
Тема уроку |
Кількість годин |
Повторення найважливіших питань курсу хімії 7 класу |
|||
1 |
Хімічний елемент. Хімічна формула. Відносна атомна маса |
||
2 |
Відносна молекулярна маса. Масова частка елементу в речовині |
||
3 |
Хімічні реакції. Розчини |
||
Тема 1. Періодичний закон і Періодична система хімічних елементів. Будова атома |
|||
4 |
Історичні відомості про способи класифікації хімічних елементів |
||
5 |
Поняття про лужні метали, інертні гази та галогени |
||
6 |
Періодичний закон Д. І. Менделєєва |
||
7 |
Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва |
||
8 |
Розв’язування задач і вправ на тему «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва» |
||
9 |
Будова атома. Склад атомних ядер. Протонне число. Нуклонне число |
||
10 |
Хімічний елемент. Нукліди. Ізотопи. Відносна атомна маса |
||
11 |
Розв’язування задач і вправ на тему «Будова атома й атомного ядра. Ізотопи» |
||
12 |
Стан електронів у атомі |
||
13 |
Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів № 1-20. Електронні та графічні електронні формули |
||
14 |
Розв’язування задач і вправ на тему «Будова електронних оболонок атомів» |
||
15 |
Періодична система хімічних елементів з позиції теорії будови атома |
||
16 |
Розв’язування задач і вправ на тему «Залежність властивостей елементів від періодичної зміни електронних структур атомів» |
||
17 |
Властивості хімічних елементів та їх сполук залежно від розташування в періодичній системі й будови атома. Сучасне формулювання періодичного закону |
||
18 |
Розв’язування задач і вправ на тему «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва. Будова атома». Характеристика хімічних елементів малих періодів за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома |
||
19 |
Тематичне оцінювання з теми «Періодичний закон і періодична система Д. І. Менделєєва. Будова атома» |
||
20 |
Аналіз контрольної роботи. Значення періодичного закону. Життя та діяльність Д. І. Менделєєва |
||
Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини |
|||
21 |
Ковалентний полярний і неполярний зв’язок |
||
22 |
Розв’язування задач і вправ на тему «Ковалентний зв’язок» |
||
23 |
Йонний зв’язок |
||
24 |
Розв’язування задач і вправ на тему «Йонний зв’язок» |
||
25 |
Ступінь окиснення |
||
26 |
Розв’язування задач і вправ на тему «Ступінь окиснення» |
||
27 |
Кристалічні ґратки |
||
28 |
Розв’язування задач і вправ на тему «Хімічний зв’язок. Будова речовини» |
||
29 |
Тематичне оцінювання з теми «Хімічний зв’язок. Будова речовини» |
||
30 |
Аналіз контрольної роботи |
||
Тема 3. Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами |
|||
31 |
Кількість речовини. Моль — одиниця кількості речовини |
||
32 |
Розв’язування задач і вправ на тему «Кількість речовини» |
||
33 |
Молярна маса |
||
34 |
Розв’язування задач і вправ на тему «Молярна маса» |
||
35 |
Закон Гей-Люссака. Закон Авогадро. Молярний об’єм газів |
||
36 |
Розв’язування задач і вправ на тему «Молярний об’єм» |
||
37 |
Відносна густина газу. Другий наслідок із закону Авогадро |
||
38 |
Розв’язування задач і вправ на тему «Відносна густина газу» |
||
39 |
Розв’язування задач і вправ на тему «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами» |
||
40 |
Тематичне оцінювання з теми «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами» |
||
41 |
Аналіз контрольної роботи |
||
42 |
Навчаємося розв’язувати задачі за хімічними рівняннями |
||
Тема 4. Основні класи неорганічних сполук |
|||
43 |
Класифікація неорганічних сполук. Оксиди, їхній склад, назви та класифікація |
||
44 |
Кислоти, їхній склад, назви та класифікація |
||
45 |
Основи, їхній склад, назви та класифікація. Амфотерні гідроксиди |
||
46 |
Солі (середні), їхній склад і назви |
||
47 |
Розв’язування задач і вправ на тему «Класифікація неорганічних речовин, їхній склад і номенклатура» |
||
48 |
Тематичне оцінювання з теми «Класифікація неорганічних речовин, їхній склад і номенклатура» |
||
49 |
Аналіз контрольної роботи |
||
50 |
Фізичні й хімічні властивості оксидів |
||
51 |
Одержання оксидів. Оксиди у природі, їх застосування. Розрахунки за хімічними рівняннями |
||
52 |
Вивчаємо основи, їхні фізичні й хімічні властивості |
||
53 |
Амфотерні гідроксиди |
||
54 |
Одержання основ. Їх поширення у природі й застосування |
||
55 |
Вивчаємо кислоти, їхні фізичні й хімічні властивості |
||
56 |
Одержання й застосування кислот. Кислоти в природі |
||
57 |
Розв’язування задач і вправ на тему «Властивості та використання оксидів, основ і кислот» |
||
58 |
Солі. Їхні фізичні й хімічні властивості |
||
59 |
Одержання солей. Застосування. Солі в природі |
||
60 |
Розв’язування задач і вправ на тему «Властивості та використання оксидів, основ, кислот і солей» |
||
61 |
Практична робота «Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук» |
||
62 |
Генетичний зв’язок між оксидами, кислотами, основами та солями |
||
63 |
Практична робота «Розв’язування експериментальних задач» |
||
64 |
Розв’язування задач і вправ на тему «Властивості та способи одержання оксидів, основ, кислот та солей» |
||
65 |
Тематичне оцінювання з теми «Властивості та способи одержання оксидів, основ, кислот і солей» |