Усі уроки хімії 8 клас - 2016 рік

ТЕМА 2. ХІМІЧНИЙ ЗВ'ЯЗОК І БУДОВА РЕЧОВИНИ

УРОК 29 КОРЕКЦІЯ ЗНАНЬ

Цілі:

-   Формування ключових компетентностей: саморозвитку й самоосвіти — розвивати самостійність мислення, формувати гнучкість і точність думки, розвивати увагу та пам'ять; соціально-трудової — вміння оперувати знаннями, розвивати гнучкість отриманих знань.

-   Формування предметних компетентностей: навчити учнів знаходити й виправляти допущені помилки; повторити основні поняття теми — поняття електронегативність, типи хімічного зв'язку, види кристалічних ґраток і фізичні властивості речовин залежно від типу хімічного зв'язку й виду кристалічної ґратки; розвивати в учнів почуття взаємодопомоги, взаєморозуміння, вміння працювати в колективі.

Обладнання: Періодична система, таблиці «Електронегативність», «Види хімічного зв'язку».

Тип уроку: КОР.

Форми роботи: робота в групах.

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

II. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ

III. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

Вчитель аналізує письмову роботу. Вказує на завдання, які були виконані учнями добре. Акцентує увагу на завданнях, де було допущено найбільше помилок, і вказує якого характеру були ці помилки. Пояснює, як треба було виконати те чи інше завдання, вказує на обсяг знань, які треба було застосувати під час виконання. Разом з цим відбувається повторення поняття електронегативність, типів хімічного зв’язку, видів кристалічних ґраток і фізичних властивостей речовин залежно від типу хімічного зв’язку й виду кристалічної ґратки.

IV. КОРЕКЦІЯ ЗНАНЬ

Учні сідають групами по варіантах, які вони виконували на письмовій роботі, і разом виправляють помилки. Кожний учень повинен з’ясувати, в чому допущена помилка, і виправити її.

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ



Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити